Contact
HAShop.nl
Grote Wade 42
3439 NS Nieuwegein
E-mailadres: info@hashop.nl
IBAN: NL NL60ABNA0493872361
Heeft u tips, op- of aanmerkingen? Wij horen het graag van u. Mail naar: info@hashop.nl
Over Tane
Enver Tanriverdi, ruim 20 jaar werkzaam geweest in de IT als ICT manager.
Domotica: Mijn eerste kennismaking met domotica was eind jaren 80 in de zorg. Ik heb 5 jaar in de zorg gewerkt als activiteiten begeleider. Met name op het gebied van computer, audio, video en fotografie opleidingen. In de zorg zag ik de eerste toepassingen van domotica, weliswaar met zeer beperkte functies. Voor de gebruikers was het een welkom systeem. Het gaf lichamelijk beperkte mensen vrijheid om zelf dingen te doen in hun eigen woning.
Later ben ik de domotica op kleine schaal gaan gebruiken in mijn eigen woning. Het begon met een aantal X10 modules. De laatste jaren ben ik actief op domotica gebied en heb alles wat valt te automatiseren in mijn eigen woning gedaan. Door vergaande domotica toepassingen en energie management in mijn woning hebben verschillende TV, Internet sites en kranten opnames gemaakt over mijn domotica toepassingen.
Zie hiervoor Video in de menu aan de onderkant
Bestellen
Op HASHOP.nl kunt u naar al uw wensen veilig shoppen.
U kunt uw digitale winkelwagen vullen door op de button ‘Bestellen' te klikken bij het product dat u wilt bestellen. Het product wordt automatisch in de winkelwagen geplaatst. Wanneer u klaar bent met winkelen klikt u boven bij de winkelwagen op 'Winkelwagen' Na het doorlopen van de bestelprocedure krijgt u een bevestiging, na betaling (zie 3), van uw bestelling per email.
Betaling
Zodra de bestelling is geplaatst bij HAShop.nl komt u op de beveiligde SSL betaalpagina terecht. Alle ingevoerde gegevens op deze pagina worden beveiligd en daarom is de veiligheid ook gegarandeerd.
Betalen kan op verschillende manieren, zoals:
1. iDeal - Gemakkelijk betalen via uw eigen bank. Op de betaalpagina logt u in bij uw eigen bank en boekt u vervolgens het bedrag naar ons over. Het voordeel van de iDeal betaling is dat de betaling gelijk voldaan is, waardoor de bestelling dus ook gelijk in behandeling wordt genomen.
2. PayPal - Gemakkelijk betalen door middel van uw emailadres. Met PayPal betalen kost wel iets extra's. Het voordeel van PayPal is dat het niet alleen realtime is, maar u ook uw creditcard kunt toevoegen aan uw PayPal account. Hierdoor is het dus mogelijk om ook met CreditCard te betalen.
Ook bij PayPal geldt dat de bestelling gelijk in behandeling genomen wordt.
3. MisterCash en SofortBanking – Gemakkelijk betalen voor onze Belgische klanten.
4. Vooraf overmaken - Je kunt de bestelling ook betalen door het bedrag over te maken naar onze bankrekening. Helaas is het wel zo dat hierdoor de bestelling niet gelijk in behandeling wordt genomen en het dus meestal 1 dag langer duurt voordat de bestelling wordt verzonden. Onze bankgegevens staan in de orderbevestiging.
5. Contant – In overleg kan een bestelling bij ons worden opgehaald die dan contant of via iDeal kan worden betaald.
6. Rembours - Als u de bestelling met rembours wilt ontvangen kan dat ook. Kosten hiervoor zijn 13,50 euro. Met rembours betaalt u de kosten van de bestelling aan de postbode. Mocht u niet thuis zijn als de postbode het pakketje komt aanbieden dan doet hij een kaartje in de brievenbus waarmee u uw bestelling op het postkantoor kunt betalen en afhalen. Dit is alleen mogelijk voor afleveradressen in Nederland. Bij betaling onder rembours worden er rembourskosten in rekening gebracht omdat de postbode het aan huis moet komen afrekenen
Factuur
Wanneer de bestelling wordt verstuurd ontvangt u automatisch een email. In deze email bevindt zich een PDF- bestand. Dit PDF- bestand bevat uw factuur.
Levertijd
Wij leveren binnen 1 werkdag, als de producten die u bij ons bestelt op voorraad zijn en de bestelling voor 17:00 uur is geplaatst. De bestelling wordt dan dezelfde dag verzonden en wordt door PostNL in de meeste gevallen binnen 1 werkdag bezorgd.
Verzendkosten
Voor bestellingen boven 50,- euro binnen Nederland worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen onder 50,- euro binnen Nederland brengen we 2,95 euro in rekening.
Voor bestellingen naar Belgie worden geen verzendkosten in rekening gebracht als de order 250 euro of meer bedraagt.
Ontvang ik een verzendbevestiging van mijn bestelling?
Er wordt een bericht naar je verzonden als je bestelling is opgehaald. Deze berichten worden later in de avond verzonden door Myparcel.
Bezorgen
Wij streven er na om uw bestelling (indien op voorraad) binnen een tot vier werkdagen bij u geleverd te hebben, op het opgegeven adres. Onze artikelen worden verstuurd met Postnl. De verpakking is afhankelijk van het artikel wat u heeft besteld. Mocht het artikel niet in de brievenbus kunnen en u bent niet aanwezig dan wordt uw pakketje nog twee keer op een andere dag of tijdstip aangeleverd volgens de voorwaarden van bezorging door Postnl. Mocht bezorging dan nog niet mogelijk zijn, dan zal de postbode een briefje achterlaten waarop het postkantoor/ servicepoint vermeld staat waar u uw pakje vanaf de eerstvolgende werkdag kunt afhalen.
Bezorgdagen Postnl: dinsdag t/m zaterdag.
Afhalen op ons eigen vestigingsadres is na overleg eventueel mogelijk. Eventueel kun je tijdens het ophalen ook je bestelling afrekenen.
Verzekerd versturen
Het is mogelijk uw bestelling tot een bedrag van 500 euro verzekerd te versturen. Zie de leveringsopties bij ‘Bestellen’.
International shipment
We can ship trough the rest of Europe and the rest of the world with the best shipping costs. For more information and shipment cost please contact: info@hashop.nl
Op zicht
Niet geheel tevreden met uw aankoop of heeft u zich vergist? Geen probleem. Bij HASHOP kunt u een artikel binnen 14 dagen retourneren, en krijgt u het bedrag van het artikel terug gestort op uw rekening. Retourzending kan naar het vestigingsadres. Producten die beschadigd of gebruikt zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking. Niet alle artikelen kunnen geruild worden. Neem hierover contact op met HAShop
Retourneren
Wil u een artikel retourneren? Dan vragen wij u vriendelijk de onderstaande velden in te vullen van het retour formulier. Zo kunnen wij uw retourzending soepel, correct en snel afhandelen. Het te retourneren artikel dient uiterlijk binnen 14 dagen teruggestuurd te worden. Verdere instructies worden per mail doorgegeven.
1 .Vraag een RMA code aan via http://www.hashop.nl/retouren
2. Maak een kopie van de factuur en vermeld daarop de reden van retourneren.
3. Verzend uw retourartikel in een vergelijkbare verpakking.
LET OP! Vergeet niet de kopie factuur bij te voegen en de RMA code te vermelden (RMA X-.....)
Hashop.nl
RMA X-........
Grote Wade 42
3439 NS Nieuwegein
Ruilen
Ruilen is eventueel mogelijk. Hiervoor kunt u contact opnemen met HAShop
Garantie
U heeft op uw aangekochte artikelen garantie. De garantievoorwaarden zijn echter per artikel verschillend en daarom moeilijk te omschrijven. Wij behandelen garantieverzoeken altijd naar redelijkheid en billijkheid.
U kunt altijd contact met ons opnemen voor meer informatie.
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
+31 (0)30-3200246
info@hashop.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Hashop.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Algemene Voorwaarden - Hashop.nl (TANE Domotica Advies)
Artikel 1 - Definities
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;
Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.
Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen.
Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Hashop.nl (Onderdeel TANE Domotica Advies)
Govert Flinckhage 7
3438 JC Nieuwegein
E-mailadres: info@hashop.nl
KvK Utrecht: 3027560
Btw-identificatienummer: NL1377.81.684.B01
Artikel 3 - Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke totstandgekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.
Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.
Artikel 4 - Het aanbod
Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:
de prijs inclusief belastingen;
de eventuele kosten van aflevering;
de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;
de wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;
de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn waarbinnen de ondernemer de prijs garandeert;
de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het reguliere basistarief voor het gebruikte communicatiemiddel;
of de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, en zo ja op welke wijze deze voor de consument te raadplegen is;
de manier waarop de consument, voor het sluiten van de overeenkomst, de door hem in het kader van de overeenkomst verstrekte gegevens kan controleren en indien gewenst herstellen;
de minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een duurtransactie.
Artikel 5 - De overeenkomst
De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
De ondernemer kan zich - binnen wettelijke kaders - op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
a. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;
b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
c. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
d. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de ondernemer deze gegevens al aan de consument heeft verstrekt vóór de uitvoering van de overeenkomst;
e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is.
In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.
Artikel 6 - Herroepingsrecht
Bij levering van producten:
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 7 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Bij levering van diensten:
Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 7 dagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.
Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping
Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.
Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor zover voorzien in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d. die snel kunnen bederven of verouderen;
e. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
f. voor losse kranten en tijdschriften;
g. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
a. betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;
b. waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;
c. betreffende weddenschappen en loterijen.
Artikel 9 - De prijs
De prijs van een product of dienst dient duidelijk vermeld te worden. Aanduiding van de gehanteerde valuta in symbool of woord is verplicht.
De in het aanbod genoemde prijzen voor producten en diensten genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Prijsverhogingen zijn alleen toegestaan indien door gevolg van wettelijke bepalingen. Indien een ondernemen een prijsverhoging doorvoert, heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden.
Bij variabele prijzen moet hier voldoende informatie over verstrekt worden en gelden eventuele prijzen als richtprijzen.
Artikel 10 - Conformiteit en Garantie
De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
Een door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden.
Artikel 11 - Levering en uitvoering
De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.
Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
Artikel 12 - Betaling
Voorzover niet anders is overeengekomen, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na het aangaan van de overeenkomst als bedoeld in artikel 5 lid 1. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.
De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.
In geval van wanbetaling van de consument heeft de ondernemer behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.
Artikel 13 - Klachtenregeling
De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
Artikel 14 - Geschillen
Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
Privacy policy
HASHOP.NL respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. HASHOP.NL zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.
HASHOP.NL gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren:
Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden.
Als u zich heeft aangemeld voor de nieuwsbrief wordt uw e-mailadres gebruikt om u te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als u hier niet langer prijs op stelt, kunt u zich uitschrijven op onze website.
Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren.
Als u besluit in het gastenboek te schrijven, kunt u zelf kiezen of u uw naam of andere persoonlijke gegevens toevoegt. We zijn benieuwd naar de meningen van onze bezoekers, maar behouden het recht bijdragen die niet aan onze sitevoorwaarden voldoen niet te publiceren.
Als u reageert op een actie of prijsvraag, vragen wij uw naam, adres en e-mailadres. Deze gegevens gebruiken we om de actie uit te voeren, de prijswinnaar(s) bekend te maken, en de respons op onze marketingacties te meten.
HASHOP.NL verkoopt uw gegevens niet
HASHOP.NL zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.
Cookies
Deze website maakt gebruik van "cookies" (tekstbestandjes die op uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, om rapporten over de website-activiteit op te stellen.
Indien u nog vragen mocht hebben over de Privacy Policy van HASHOP.NL dan kunt u contact met ons opnemen