HAShop Fibaro Home Center Reset-service - HAshop.nl
nl
0

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

X

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

HAShop Reset-service
Fibaro Home Center Reset-service
1 Review | Review toevoegen
Fibaro Home Center Reset-service, voor wanneer je volledig bent vastgelopen en de Home Center niet meer kunt bereiken.

Verzendkosten

€ 0,00

Verwachte levertijd

1 dag(en)

€ 39,95 *
Prijs per stuk

Voorraad :

Aantal: 
Bestellen
 
Op verlanglijst

Wilt u meer weten over dit product?

Vraag het ons

Fibaro HomeCenter 2/Lite Reset-service


Wanneer je Home Center is vastgelopen en je er niet meer bij kunt, is de enige oplossing om de Home Center volledig te resetten. Dit kan bijvoorbeeld voorkomen na een mislukte upgrade.
Wij zetten de Home Center dan terug naar de fabrieksinstellingen. 

 

Hoe werkt dit?

Er zijn verschillende opties:
  • Je brengt de Home Center bij ons langs in de showroom. Wij resetten hem voor je, waarna je hem weer kunt meenemen
  • Ben je niet in de gelegenheid om bij ons langs te komen? Dan kun je de Home Center ook naar ons opsturen (graag goed verpakt!). Na ontvangst resetten wij hem en sturen hem weer, goed verpakt uiteraard(!), naar je terug

Wat doen we?

  • We zetten de Home Center terug naar fabrieksinstellingen (je kunt zelf een backup terugzetten)
  • Netwerkinstellingen op DHCP zetten


Extra services

We kunnen na de reset, indien gewenst, ook een backup terugzetten, updates doen en een Health Check uitvoeren. Hiervoor kun je een Health Check-ticket aanschaffen. Deze optie kunt u bij het bestellen van deze service ook kiezen.
 

Let op!

Wanneer een Home Center defect blijkt te zijn, kan het voor ons onmogelijk zijn dit te herstellen. Wel kunnen we de Home Center, in overleg, naar Fibaro opsturen ter reparatie. Wanneer de Home Center buiten garantie is, zijn hier natuurlijk wel kosten aan verbonden.

Sorteren op:

Review toevoegen
Erol - 07-03-2019 17:11

Uitermate goede service. Door middel van de website toch uiteindelijk telefonisch contact met ze opgenomen omdat ik nog wat vragen had m.b.t. mijn HC2 center. Eerlijk advies, nemen de tijd voor je en uiteindelijk goed geholpen. Mijn HC2 center werkt weer naar behoren en is weer helemaal up to date!

Stel een vraag over dit product

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

Jouw vraag is verzonden! Bedankt.

We zullen jou zo snel mogelijk voorzien van een antwoord.